Easy Access

Met de Easy Access module is het mogelijk om vanuit één online omgeving de aanwezigheid, en toegangsautorisaties van eigen, en externe medewerkers te managen voor één, of meerdere locaties op individueel, of projectniveau.

Toegangsbeheer op afstand.

Real-time overzicht van aanwezigen.

Werktijd registratie.

Toegankelijk vanaf ieder device.

Easy access

In het Easy Access platform worden de databases van alle locaties gekoppeld en kunnen deze vanuit één locatie worden beheerd.

Via de webportal kunnen gebruikers aangemaakt worden, deze zijn vervolgens te koppelen aan profielen met vooraf ingestelde toegangsautorisaties.

In de profielen staan toegangsrechten vastgelegd voor één of meerdere locaties.
bij uitzonderlijke gevallen kunnen toegangsrechten (per gebruiker) op individueel niveau worden toegewezen.

Op de webportal is per locatie, in real time, het aantal aanwezigen zichtbaar.

Via de webportal is het ook mogelijk om overzichten te genereren, hierin kunnen betredingen op bepaalde dagen, of betredingen buiten reguliere bedrijfstijden worden gerapporteerd.

Contractor management

De werkgever meldt zijn werknemer aan via de webportal en vult de vereiste gegevens in.

De aanmelding wordt beoordeeld door de klant.

Bij goedkeuring ontvangt de werkgever een bevestigingsmail en de werknemer ontvangt een link waarmee hij online de geldende safety instructies kan bekijken.

Omdat aan alle formaliteiten op voorhand zijn afgehandeld ontvangt de werknemer bij aankomst op locatie direct zijn toegangsbadge en kan meteen aan het werk.